2006/08/02

Ludzie blogi piszą - cd.

A dziś - z podobnego źródła- dowiedziałem się, że blog który prowadzi były Premier Marcinkiewicz (a obecnie kandydat na prezydenta Stolicy), doczekał się antybloga - w którym autor 'komentuje' wypowiedzi b. Premiera...

Poszukajcie. Ów 'Antyblog' bardzo pozytywnie wpływa na nastrój :)

A do sklepu dodałem... czytnik wiadomości RSS:
http://sklep.bizu4u.pl/rss

Wybrałem parę takich kanałów RSS, które są dla mnie najciekawszym źródłem informacji (może dla Was również?)- jak robię sobie przerwę na kawę, to żeby nie klikać po przeładowanych rozbudowanym menu/ reklamami/ fleshem stronach- wchodzę na tą stronkę, przeglądam nagłówki news'ów i wczytuję się wyłącznie w te, które przyciągną moją uwagę.

Nie chcę dodawać zbyt wiele źródeł żeby nie przegiąć i żeby strona nie ładowała się godzinami, ale jakby coś ciekawego było, co warto byłoby dodać- dajcie znać.