2006/08/01

Ludzie blogi piszą :)

Dziś w newsach dowiedziałem się, że były Premier Marciniewicz- również pisze bloga. Whow! Co prawda, jestem po trochę innej stronie- politycznie, ale szczerze przyznaje: Premier Marcinkiewicz naprawdę mnie zadziwia... to człowiek, który robi niezłe rzeczy i radzi sobie świetnie w miediach. Szkoda, że inni politycy tak słabo wypadają. Że nie skomentuję tego, jak przy Nim (P. Marcinkiewiczu) wypadają 'Bracia'... jak rozumiem- Marcinkiewicz zapewne staje do boju. W końcu blog to też jakieś narzędzie wyborcze :)

'Antyblog' jest tutaj: http://kaziumarcinkiewixz.blog.onet.pl/

A w sklepie zbliżamy się do produktu z grupy 9-ej setki. Codziennie coś nowego... Lato sprzyja, ostatnie gorące dni potroiły niemal obrót. Gorąc i słońce widać dobrze wpływają na nastrój i chęć robienia sobie różnych przyjemnostek i prezentów. I niech tak zostanie :))) A ja staram się dorównać tendencji i w maksymalnym tempie dostarczam nowe produkty. Mam nadzieję że się spodobają :)

Kochane Kobietki- wpadnijcie do mnie, zapraszam do obejrzenia błyskotek które są w ofercie. Kochani Faceci- wpadnijcie, wybierzecie coś na prezent Swoim Kochanym Kobietkom. I wszyscy będziemy szczęśliwi :)